پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226987
دو گزينه پرسپوليس براي جانشيني عاليشاه
تاریخ انتشار : 1395/08/20 10:32:33
نمایش : 1262
احتمال جدايي عاليشاه از پرسپوليس در نيم فصل، جدي‌تر از هميشه شده و شايد اين بار، سرخپوشان نتوانند مانع اعزام او به خدمت و حضورش در تراکتورسازي شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهلت 6 ساله استفاده عاليشاه از معافيت تحصيلي به پايان رسيده و نيمکت نشيني در بازي‌هاي اخير پرسپوليس، باعث شده او هم بدش نيايد از سرخپوشان جدا شود و با شرايطي مناسب مثل اخباري، دوران سربازي را در تراکتور بگذراند. پرسپوليس و برانکو، شديدا مخالف جدايي عاليشاه هستند اما اين بار، ممکن است معافيت تحصيلي او تمديد نشود.

پرسپوليسي‌ها دنبال فراهم کردن شرايط براي نگه داشتن عاليشاه حداقل تا پايان فصل هستند اما همزمان، دو گزينه براي جانشيني او در نظر دارند. در صورتي که مذاکرات پرسپوليس با سروش رفيعي به سرانجام برسد، هافبک خلاق تراکتورسازي به جاي عاليشاه پرسپوليسي خواهد شد و جاي او را در ترکيب اصلي برانکو مي‌گيرد. پست اصلي سروش، هافبک تهاجمي است اما اين فصل به عنوان وينگر به ميدان رفته و توانسته عملکرد خوبي داشته باشد.

در صورتي که پروژه خريد رفيعي به سرانجام نرسد، پرسپوليس سراغ رحيم زهيوي خواهد رفت. استقلال خوزستان، بعد از تراکتورسازي بهترين خط حمله ليگ را در اختيار دارد و زهيوي، بهترين گلزن و امتيازآورترين بازيکن اين تيم محسوب مي‌شود. قرارداد زهيوي، آخر فصل تمام مي‌شود و شايد مشکلات مالي استقلال خوزستان باعث شود آن‌ها حاضر به فروش او و کم کردن هزينه‌هاي تيم‌شان شوند. پرسپوليس اول فصل هم قصد خريد ترابي به جاي عاليشاه را داشت اما سايپا به او اجازه جدايي نداد و قراردادش را تا سال 98 تمديد کرد.

منبع:آي اسپورت

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html